onsdag 22 april 2015

Om Skyliner

Om Skyliner

Hej! Idag lanserar jag mitt senaste spel-kreation som heter Skyliner.
Den utgår från människans skaparkraft, intresset för arkitektur i allmänhet och höga byggnader i synnerhet. Skyliner går ut på att skapa sin egen skyline som sakta formas mot en skymningsbakgrund. Man bygger på hus efter hus i rad tills man får en vacker skyline eller utformning på sin fantasistad som man också döpt efter egna förmågor!
Sedan lägger man ut sin kreation på Facebookgruppen Skyliner.
Kanske något för dig?
På min blogg har jag en sida där det står all information om detta kreerande spel som dessutom är helt GRATIS!

Spelet baserar sig på mina skylinessiluetter som jag lägger ut på denna blogg under rubriken: Skylines


Så här kan en byggnad se ut från Skyskrapebanken!
Skala är: 1 pixel = 1 meter

Oscar Freyre
2015-04-22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

all Posts Plugin for WordPress, Blogger...