torsdag 11 december 2014

Ett års jubileum

Ett års jubileum idag!

För exakt ett år sedan sade jag upp mig hos Ekenmagasinet och startade denna blogg vars kärnämne är Stadsutveckling. Tills idag har jag haft 22 500 besökare och antalet träffar ökar för varje månad! 
Det firar jag genom att posta en artikel om en idé jag haft i huvudet sedan den dag bloggen föddes! 
Artikeln handlar om en "ideologi" som jag kallar för Konstruktivismen och som namnet antyder utgår den från de konstruktiva krafterna vi människor har inom oss. Låt oss säga att det än så länge handlar om en ideologi men den skulle kunna bli en potentiell politisk ideologi och då gå under namnet; Konstruktivt initiativ
Gå gärna in och läs och skriv gärna vad ni tycker om ideologin.
Länken finns i övre raden men även här!
På återhörande 

Oscar Freyre 2014-12-11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

all Posts Plugin for WordPress, Blogger...